Mangler julegaven til barnet - redningen er her

Jeg er ved at være til vejs ende med indkøb af julegaver. Det har været en lang, men god rejse i år, da jeg har valgt at købe langt størstedelen af mine gaver via Nettet. Med 3 børn, fuldtidsarbejde og ikke mindst begrænset mulighed for at bevæge sig ude uden at skøjte rundt i is, sne og sjap har jeg valgt at gøre det i ro og fred foran computeren i år. Jeg vil give dig muligheden for at lade dig inspirere til det samme. Du kan stadig nå at få julegaverne i hus via Nettet, da de butikker jeg har købt i og vil vise dig her sender indenfor få hverdage.
Så lav dig en kop kaffe eller te og kig med her...:-)

Julegaver til børn
Det kan være svært at skulle købe til børn i alle aldersgrupper, da der nemt kan gå inflation i julegaverne og sommetider kan det være svært for mindre børn at sætte ord på hvad de ønsker sig. Jeg kan klart anbefale Eurotoys som er Danmarks største internetbutik for legetøj til børn i alle aldre. Du finder alle kendte mærker såsom Lego, Hello Kitty, Star Wars, Thomas Tog og en masse andre muligheder. Priserne er yderst rimelige - også op til jul. Udvalget er enormt og du vil helt sikkert finde hvad du søger.

Er du til lidt mere specielt legetøj med et specielt fokus på indlæring, udvikling og stimulation kan jeg klart anbefale NetGiraffen.dk - Unikt kvalitets legetøj fra hele verden Masser af legetøj som du ikke finder i andre butikker i Danmark , hvor jeg har købt flere stykker tøj legetøj med henblik på stimulation af min søns lettere sansemotoriske vanskeligheder. Det er en butik med fokus på æstetik, kvalitet og gode varer. De sender fra dag til dag.

Indeholder ønskelisten Playmobil bør du kigge ind hos Playmobil onlineshop - skandinaviens største udvalg. Det er en super fed butik med Skandinaviens største udvalg af alverdens Playmobil til både piger og drenge. Du finder mange variationer af Playmobil som kun kan købes her. De leverer også fra dag til dag.

En af mine favoritter er absolut Creakids, som du kan finde her Babylegetøj & Udstyr til Børn. De har nogle virkelig lækre legesager til både babyer og børn. Desuden er priserne mere end rimelige og der er altid en rigtig fin service og en hurtig fremsendelse af de bestilte varer.